moget jaa, men nu får ni lära känna mig iaf!

Hur lång är du? - 171
Hur mycket väger du? – 52
Har du några piercingar/tatueringar? - 3 piercingar i varje öra och naveln
Vad vill du bli när du blir äldre? - shit fråga mig inte ! jag vill leva livet ! typ
Är du singel? - jadu .. ?
Har du syskon? - min storasyrra Elly, 22 år, lillasyrra Frida 13 år, hehe!
Vart bor du? - huvudstaden!
Är du nöjd med dig själv? - ja , ibland tycker jag att jag är skitsnygg, men ibland kan jag skratta åt mig själv för att jag är så ful haha ! men jo jag är asnöjd med mig själv!
Vad tror du andra får för intryck av dig? – beror nog på NÄR och VAR de träffar mig hehe..
Din favoritmaträtt? – sushi! och entrecote haha!
Vilken maträtt kan du verkligen inte äta? - blodpudding, mat som smakar fett osv ..
Din naturliga hårfärg? – blond, lite mörkare än den jag har nu dock
- SENASTE -
Som ringde dig? – Vanessa
Som smsa dig? – A ..
Som du smsa? – A ..
Som du kramade? - tror det va Cathrine ?
Som du kysste? - pontus , men det va på en fest, så det va inte seriöst ! ;)
Som du slog? – ...
Som du bråka med? - mamma
Som massera dig? - A
Som du dela dricka med? - Robin
Missade samtalet? - Vanessa
- KÄRLEK & SEX -
Har du pojkvän? - nope! singel är jag! eller ... ?
Hur många gånger har du varit kär? – har svårt att bli riktigt kär, men har nog varit det 1 gång bara
Är du romantisk? - Ja om jag vill så.
Kärlek vs sex? - jomen det måste nog bli kärlek!
Ditt längsta förhållande? - lite mer än ett år
Har du haft ett kk-förhållande med någon? – japp!
Vad faller du för hos killar? - först och främst ögon, om han luktar gott och musklerna (hehe) men sen också hur han är i sättet ju!
Tror du att man kan hålla ihop föralltid? - Ja, faktiskt, även om det inte är så likt mig ;)
Har någon varit otrogen MED dig? - Ja ..
Har någon varit otrogen MOT dig? - Nej, inte vad jag vet!
Vid vilken ålder tycker du det är okej att bli sexuellt aktiv? - När man känner sig redo såklart!
- ANVÄNDER DU… -
Deodorant? – men ja ?
Parfym? – Ja shit! Är beroende!
Kjolar? – Nej inte till vardags, kan hända att jag tar på mig en mini på en fest eller ngt, men inte så ofta
Klänningar? -  ibland!
Hoodtröjor? - åh love!
Hårmousse? - nej inte längre
Hårspray? – yes
Klackskor? – jajaja !
Body spray? – sometimes
Rouge? - japppp
Foundation? – oftast
Ringar? – ibland!
Mössa? - På vintern ja, men jag får mössfrilla...
Hårband? - Nej
Nagellack? - ja!

- VEM/VILKA… -

Saknar du? -
A
Vill du träffa just nu? - A
Umgås du mest med? - Oj vet inte, typ Vanessa, Amy, Sandra, Lorin, André, Felix och David är dom jag kommer på :)
Stör du dig på? – Just nu mina päron!
Skrev åt dig senast på facebookchatten? - David
Vem puffade dig senaste på facebook? - måste kolla... ngn radom snubbe?
Vem skrev du senaste med på msn? - Andväner knappt msn, men de va nog också nån random snubbe, alltför många såna :D
Vem kommer du träffa imorgon? - föräldrarna (ska åka och fixa ngt med min lägenhet) och de i skolan
Vem har du inte träffat på länge? - alltför många!
Vem skulle du ta med dig på en utlandsresa just nu? - A!!!
Festar mest av dina vänner? - ...får man svara sig själv ? HAHA nej men det måste vara Natascha helt klart
Hamnade du senast i grupp med i klassen? - Tor,Kaisa,Fredde haha
Skulle du vlija se ut som? – Finns nog en del på olika sätt.
- JA/ NEJ FRÅGOR -
Är du helsvensk? – nope
Är du glad just nu? - ye
Har du en hund? – no
Har du en katt? – nej
Har du varit utomlands nångång? - Jamen klart ?
Har du svarat ärligt på alla frågor? – jaDå
Är du blyg? – Verkligen inte!
Ska du ta körkort? – aop
Ska du tatuera dig/pierca dig? – ohja! och det är snart.
Vill du har barn? - Ja, men absolut inte än!
Hade du kunnat adoptera? – ja tror de
Hade du kunnat adoptera bort? ja om jag råkade bli gravid nu
Har du en egen dator? - Jajamensan
Är dina föräldrar skilda? – nej
Mår du bra just nu? – Gör jag nog

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0