mot skåne!

- älskar min kofta som mamma kom hem till mig med igår, tack mamii !
nu snart ska jag sätta mig på ett tåg till Malmö!
Elly som bor där har biljetter till idol! kul va?
astaggad, är ledig idag dessutom,perfect!
visste ni förresten att jag är skåning i botten?
Och att jag pratar skånska?
jo, jag har bott i Helsingborg nästan hela mitt liv och bodde där tills jag var 12 innan vi flyttade upp till Eskilstuna .. usch värsta hålan tyckte jag, men mina föräldrar hade bott i större städer som Stockholm, Helsingborg, Malmö och Sydney.
Och vet ni vad? Jag är född i Sydney (Ja, i Australien!)
Men ja, efter typ en månad eller så flyttade vi tillbaka till Helsingborg, det tyckte dom var bäst... men ja..
fan va va ballt om jag hade bott i Australien nu liksom!
I alla fall... Eskilstuna, hatade stället men päronen tyckte det var mysigt med en mindra stad, höhö ...
Så nu till gymnasiet ville jag bara ut från den staden, så jag bestämde mig för att gå i skolan i Stockholm, och därmed få min egen lägenhet! (Eftersom det tar ca. 1 och en halv timme att pendla annars).
-
men oj vad jag babblar, hehe förlåt att jag tråkar ut er!!
men nu ska jag gå och packa, hajpooo

Kommentarer
Postat av: DDELICOUS

jaha fin men jag tror du härmar mig fr typ alla gör det ......

2011-11-29 @ 16:38:28
URL: http://ddelicious.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0